Ανάπτυξη εφαρμογών για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες και προμήθεια εξοπλισμού κεντρικής υποδομής για την υποστήριξη των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΥΠτΠ

Περιγραφή

Ανάπτυξη Εφαρμογών για την παροχή Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς τους Πολίτες και Προμήθεια εξοπλισμού Κεντρικής Υποδομής για την υποστήριξη των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΥΠτΠ

Κύριος του Έργου: Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη (ΥΠτΠ)


Αντικείμενο του έργου είναι η προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση εξοπλισμού και λογισμικού, προκειμένου:

α) να δημιουργηθεί μία Ενιαία Κύρια Κεντρική Υποδομή των 3 Σωμάτων Ασφάλειας.,

β) να δημιουργηθεί μια Ενιαία Εφεδρική Κεντρική Υποδομή και

γ) να αναπτυχτούν νέες εφαρμογές και ηλεκτρονικές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας και την υπάρχουσα πληροφοριακή υποδομή των Σ.Α.


Σχεδιασμός και Αρχιτεκτονική

Ο σχεδιασμός και η αρχιτεκτονική του έργου, λαμβάνει υπ’ όψη της και αξιοποιεί όσο το δυνατόν τον υπάρχοντα εξοπλισμό, λογισμικό, υποδομές και λειτουργίες των 3 Σ.Α. και υλοποιεί μία σύγχρονη λειτουργική και παραγωγική υποδομή προκειμένου να αντιμετωπισθεί με ενιαίο οικονομικό και ασφαλή τρόπο η πληροφοριακή υποστήριξη όλων των ΣΑ, για τις προτεινόμενες υπηρεσίες προς τον Πολίτη.

Στα πλαίσια του έργου προβλέπεται η δημιουργία νέων εφαρμογών με μετάπτωση δεδομένων όπου αυτό απαιτείται, ώστε να προσφερθούν νέες ή βελτιωμένες και αυξημένες υπηρεσίες προς τον Πολίτη από το ενοποιημένο περιβάλλον πληροφοριακής παροχής υπηρεσιών των Σωμάτων Ασφαλείας.


Συγκεκριμένα περιλαμβάνονται τα εξής:

  1. Δημιουργία Ενιαίας Κύριας και Εφεδρικής Κεντρικής Υποδομής μέσω Προμήθειας Νέων και Εγκατάστασης και Παραμετροποίησης των Νέων και των Υφιστάμενων υποδομών εξοπλισμού και τυποποιημένου λογισμικού):
  2. Ανάπτυξη και Παραμετροποίηση Εφαρμογών/Υποσυστημάτων για την υποστήριξη των επιχειρησιακών διαδικασιών των ΣΑ:
  • Υποσύστημα Διαχείρισης και Ασφαλούς Πρόσβασης Χρηστών
  • Υποσύστημα Δημιουργίας & Διαχείρισης Ψηφιακών Πιστοποιητικών
  • Υποσύστημα Διαχείρισης Ροών Εργασιών (work flow management)
  • Υποσύστημα Διαχείρισης Αλληλογραφίας – Εγγράφων – Πρωτοκόλλησης
  • Υποσύστημα Παρακολούθησης και Διαχείρισης Συστημάτων και Δικτύου
  • Υποσύστημα Help Desk
  • Υποσύστημα Διαχείρισης Συμβάντων
  • Υποσύστημα Παρακολούθησης Προανακριτικών Υποθέσεων
  • Υποσύστημα Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας (ΣΔΑΠ)
  • Υποσύστημα Συντήρησης & Δαπανών Επιχειρησιακών Μέσων
  • Υποσύστημα Δυναμολογίου –Υπηρεσiων Προσωπικού
  • Υποσύστημα Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη
  • Υποσύστημα Δικτυακής Πύλης & Ενημέρωσης του Πολίτη
  • Υποσύστημα Διαχείρισης Κλήσεων

  3. Ενοποίηση, Διασφάλιση Συμβατότητας και Ομαλή Ολοκλήρωση Υφιστάμενων και Νέων Εφαρμογών και Υποσυστημάτων για την υποστήριξη των επιχειρησιακών διαδικασιών των):